Summer Body Project: Συμβουλές για το τέλειο σώμα


Summer Body Project: Συμβουλές για το τέλειο σώμα

Το καλοκαίρι έρχεται και όλοι θέλουμε να αποκτήσουμε χωρίς κόπο ένα ωραίο σώμα. Αυτές οι 6 συμβουλές από την ομάδα του Medi Center κάνουν δουλειά.

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από τη διαπίστωση στις αρχές του καλοκαιριού « μάλλον δεν είμαι έτοιμος να βγω στην παραλία με μαγιό». Ήλιος, ζέστη, τα tee shirts φεύγουν, και είστε λίγο εκτός φόρμας. Μην πανικοβάλλεστε. Απλά ακολουθήστε τις συμβουλές μας για να τονώσετε το σώμα σας και κατ’ επέκταση την αυτοπεποίθησή σας!

No pain, no gain
Ας ξεκινήσουμε με τα προφανή. Η γυμναστική είναι το πρώτο βήμα για να αποκτήσετε 6 pack κοιλιακούς που «σκοτώνουν». Τα βάρη βοηθούν στην αύξηση της μυϊκής μάζας, ενώ ασκήσεις όπως το κωπηλατικό, μονόζυγο και καθίσματα (squats) έχουν γρήγορα και θεαματικά αποτελέσματα. Οι μύες χρειάζονται 48 με 72 ώρες για να επανέλθουν μετά από έντονη άσκηση για να μην προκληθεί κάποια ζημιά ή τραυματισμός. Δεν είστε σίγουροι τι πρόγραμμα να ακολουθήσετε και πως; Απευθυνθείτε σε έναν personal trainer, πλέον το κόστος είναι προσιτό, για να σας σχεδιάσει εξατομικευμένο πρόγραμμα για το σώμα σας.

Επίθεση στο μεταβολισμό
Δεν αποτελεί έκπληξη για κανέναν πως η άσκηση και η δίαιτα πάνε χέρι-χέρι. Όσο σκληρά και αν προπονείστε, δεν θα κάνει καμία διαφορά αν γεμίζετε τον οργανισμό σας με ανθυγιεινά και άχρηστα σνακ. Το κλειδί για να κάψετε θερμίδες είναι να αυξήσετε το μεταβολισμό σας. Όσο πιο γρήγορος ο μεταβολισμός, τόσο πιο γρήγορα θα κάψετε το λίπος. Ο καλύτερος τρόπος να το κάνετε αυτό είναι να τρώτε πέντε με έξι μικρά γεύματα την ημέρα (όχι μεγαλύτερα από το μέγεθος της παλάμης σας). Με τακτική λήψη τροφής το στομάχι σας παραμένει γεμάτο χωρίς να υποφέρετε από την πείνα, αντί να μένετε νηστικός όλη μέρα και το βράδυ να καταβροχθίζετε πίτσα και παγωτό. Προσπαθήστε να περιλαμβάνετε πρωτεΐνη (ξηροί καρποί, αυγά, κοτόπουλο ή ψάρι) σε 2 τουλάχιστον γεύματα την ημέρα.

Όχι στο αλάτι
Εύκολα μπορεί η εμφάνισή σας να καταστραφεί από μια φουσκωμένη κοιλιά και περιφέρεια. Διώξτε την κατακράτηση υγρών μειώνοντας το αλάτι στη διατροφή σας και αυξάνοντας τη λήψη φυτικών ινών. Αποφύγετε αλατισμένα φαγητά όπως επεξεργασμένο κρέας, τυρί cottage και takeaway γεύματα. Αντικαταστήστε τα με φρέσκα λαχανικά, φρούτα, άπαχο κρέας και τρόφιμα ολικής άλεσης. Να θυμάστε πως σε κάθε δίαιτα, το βασικό είναι η ισορροπία. Προσέξτε τις ποσότητες και να λαμβάνετε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε.

Μην τεμπελιάζετε στην παραλία
Επειδή είστε στην παραλία χαλαρός σε mode διακοπών, αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να κάθεστε αραχτός όλη μέρα στην ξαπλώστρα και να επισκέπτεστε το beach bar για μπύρες. Υπάρχουν πολλά σπορ που είναι διασκεδαστικά και ταυτόχρονα τονώνουν το σώμα. Εκτός από το κολύμπι, δοκιμάστε beach volley, ρακέτες, σερφ, θαλάσσιο σκι και SUP για να δείτε τι σας ταιριάζει καλύτερα.

Εξαφανίστε το τοπικό λίπος
Το επίμονο τοπικό πάχος δεν φεύγει όσο γυμναστική και να κάνετε, όσο σκληρή δίαιτα και αν ακολουθήσετε. Η κοιλιά, το σωσίβιο, δηλαδή τα παχάκια στη μέση δυστυχώς αντιστέκονται με σθένος. Δοκιμάστε τη μέθοδο κρυολιπόλυσης Coolsculpting και δεν θα το μετανιώσετε. Σε μια μόνο ώρα και με μια μόνο συνεδρία, θα χάσετε πόντους εύκολα και ανώδυνα χωρίς χειρουργείο. Εγκεκριμένο από τον FDA (Αμερικανικό Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων) το 2014, το Coolsculpting είναι μια ασφαλής και εγγυημένα ραποτελεσματική μέθοδος που εξαλείφει τα λιποκύτταρα σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος μόνιμα. Η θεραπεία πραγματοποιείται στο ιατρείο, όπου τα κύτταρα λίπους ψύχονται και οδηγούνται σε βιολογικό θάνατο. Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, το σώμα αποβάλλει τα νεκρά λιποκύτταρα με φυσική διαδικασία.

Πείτε ναι στο νερό
Και κάτι τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό: Να είστε ενυδατωμένος διαρκώς. Είναι εύκολο να ξεχνάτε να πίνετε νερό όταν είστε στη μέση μιας έντονης προπόνησης. Το να νιώθετε δίψα όμως θα σας κουράσει γρηγορότερα και θα μειώσει τις αντοχές σας. Καλό είναι όσο ιδρώτα χάνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας ειδικά όταν αθλείστε, να τον αντικαθιστάτε με υγρά.

Αναδημοσίευση από το toratora.gr  http://www.toratora.gr/260861-2-summer-body-project-6-simvoules-gia-to-teleio-soma/